A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №4
Дніпровського району м. Києва

Бібліотека

Гіперактивна дитина у класі

Дитина із синдромом Дауна

Дитина із труднощами у навчанні

Створення ІПР

Навчально-методичний посібник "Навчання дітей з ООП"

Навчально-методичний посібник «Навчання дітей із порушеннями зору»

Навчально-методичний посібник «Навчання дітей із порушеннями слуху»

Включення дітей з ООП у соціальне середовище. Особливості формування комунікації та подолання поведінкових розладів

Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями. Чеботарьова

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку

Порадник батькам: практичні рекомендації під час дистанційного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора