A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №4
Дніпровського району м. Києва

Фахівці ІРЦ

Директор Інклюзивно-ресурсного центру № 4

Юрчук Наталія Анатоліївна

 У 2005 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова за спеціальністю «Дефектологія» та здобула кваліфікацію логопеда; вчителя початкових класів шкіл для дітей з тяжкими розладами мовлення. Вища кваліфікаційна категорія. Учитель-методист. Стаж роботи за фахом - більше 10 років

 

Тишкевич Наталія Григорівна – практичний психолог. 

У 2009 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова за спеціальністю «Біологія», та здобула кваліфікацію вчителя біології, екології та валеології; практичного психолога в закладах освіти. З 2012 – 2016 р.р. проходила програму підготовки в методі транзакційного аналізу за напрямком Психотерапія. У 2015 році пройшла навчання за програмою «Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з аутичним спектром розладу». Стаж роботи за фахом - 10 років. 

 

Шляпіна Олена Михайлівна - практичний психолог

У 1997 році закінчила Миколаївський державний педагогічний інститут ім. Белінського за спеціальністю «Психолог у закладах освіти», та здобула кваліфікацію Практичного психолога.  З 2009-2014 р. проходила підготовку в методі гештальт-терапії ( ВОППГП). Сертифікований та акредитований гештальт-терапевт. Проходила підготовку за спеціалізацією «Робота з психосоматичними розладами в клінічній гештальт-терапії», « Клінічний підхід в гештальт-терапії». Загальний стаж роботи – більше 10 років.

.

 

Бондарчук Руслана Олегівна – практичний психолог


 У 2012 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Педагогіка вищої школи» та здобула кваліфікацію викладача вищого навчального закладу. 
 У 2018 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Корекційна освіта» та здобула кваліфікацію логопеда; педагог-дефектолог дошкільних закладів для дітей з порушеннями мовлення.  
В 2022 році закінчила спеціальність Психолог (клінічний), факультету інклюзивної та спеціальної освіти. 
Стаж роботи практичним-психологом - більше 5 років.

 

Виговська Наталія Іванівна – вчитель-логопед.


 У 2003 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова за спеціальністю «Дефектологія» та здобула кваліфікацію логопеда; вчителя початкових класів шкіл для дітей з тяжкими розладами мовлення. Стаж роботи за фахом - більше 15 років

 

Нікіфорова Наталія Олегівна – вчитель-логопед.


 У 1995 році закінчила Український державний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Дефектологія» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів шкіл глухих і слабочуючих; сурдопедагог дошкільних закладів. Стаж роботи вчителем-логопедом  - більше 25 років. Вища кваліфікаційна категорія. Учитель-методист.

 

Діхтяр Юлія Іванівна – вчитель-логопед.


 У 2014 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова за спеціальністю «Корекційна освіта» та здобула кваліфікацію логопеда, педагога-дефектолога дошкільних закладів для дітей з порушеннями мовлення. Вчитель-логопед І категорії. Стаж роботи за фахом більше 10 років.

 

Мощенко Тетяна Олександрівна - вчитель-логопед

У 2005 році закінчила Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова і отримала вищу освіту за спеціальністю "Дефектологія" та здобула кваліфікацію викладача логопедії та спеціальної психології. Має вищу категорію та звання вчителя-методиста. Стаж роботи за фахом - більше 20 років.

Бадюк Катерина  Вікторівна

У 2012 році закінчила Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара за спеціальністю «Українська мова і література» та здобула кваліфікацію філолога, викладача вищого навчального закладу. У 2019 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Спеціальна освіта» освітня програма "Логопедія" та здобула кваліфікацію логопеда; вчителя початкових класів для осіб із тяжкими порушеннями мовлення та закладів із інклюзивною формою навчання. Стаж роботи вчителем-логопедом більше 3 років.

Кабула Ганна Володимирівна - вчитель-дефектолог

 У 1995 році закінчила Український державний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю Дефектологія "Олігофренопедагогіка і логопедія та здобула кваліфікацію учитель допоміжної школи і логопед. Вища кваліфікаційна категорія. Учитель-методист. Стаж роботи вчителем-дефектологом більше 25 років.

 

Кондратьєва Галина Валеріївна - вчитель-дефектолог

У 2007 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова за спеціальністю Дефектологія" та здобула кваліфікацію логопеда; вчителя початкових класів шкіл для дітей з тяжкими розладами мовлення. Стаж роботи за фахом -17років. Вища кваліфікаційна категорія

 

Колоскова Надія Олексіївна - вчитель-реабілітолог

 

 

Гончарова Олена Андріївна - вчитель-реабілітолог


У 2008 року закінчила Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» за напрямком підготовки «Фізична реабілітація» та здобула кваліфікацію магістр з фізичної реабілітації. 
В 2014 року закінчила навчання у Київському університеті імені Бориса Грінченка, м. Київ та отримала повну вищу освіту (диплом з відзнакою) за спеціальністю «Фізичне виховання» та здобула кваліфікацію викладач фізичного виховання, організатор спортивно-масової роботи.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора