Вчитель-логопед
У логопедії розроблені різні форми впливу: виховання, навчання, корекція, компенсація, адаптація, реабілітація. В дошкільній логопедії використовують переважно виховання, навчання та корекцію.
Логопедичний вплив має бути спрямованй на стимуляцію мовленнєвого розвитку з урахуванням порушеної функції мовленнєвого механізму, корекцію і компенсацію порушень окремих ланок і всієї системи мовленнєвої діяльності для подальшої інтеграції її в середовище дошкільників.
На корекційно-розвиткових заняттях логопед формує та розвиває мовленнєвий видих. За допомогою спеціальної дихальної гімнастики і ігрових моментів вчить дитину диференціювати ротове і носове дихання. Для цього на заняттях застусовуються ігри на дуття, так звані нюхові ігри і вправи, ігри на звуконаслідування за допомогою яскравих іграшок