A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №4
Дніпровського району м. Києва

Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини

Подати заяву до інклюзивно-ресурсного центру для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини можна онлайн через автоматизовану систему роботи ІРЦ (https://ircenter.gov.ua/)

 

Комплексна оцінка, у тому числі повторна, проводиться:

за письмовим (або он-лайн, використовуючи АС “ІРЦ”) зверненням (заявою) до інклюзивно-ресурсного центру батьків (одного з батьків) або інших законних представників особи з особливими освітніми потребами, особи, яка подала заяву відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”, яка досягла 14 років (за погодженням із батьками, іншими законними представниками), органів опіки та піклування (для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (у разі непризначення законного представника у відповідному до законодавства порядку), повнолітньої особи (далі - заявники).

 

Усі письмові звернення (заяви) до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки невідкладно фіксуються в АС “ІРЦ”. У разі звернення до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки однієї і тієї самої особи воно фіксується як повторне.

 

ОБОВ’ЯЗКОВІ ДОКУМЕНТИ: 

  • документи, що посвідчують особу Заявників або законних представників;
  • свідоцтво про народження дитини;
  • індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);

ДОДАТКОВІ ДОКУМЕНТИ:

  • психолого-педагогічна характеристика особи із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
  • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для осіб, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші результати навчання, виховання та розвитку особи;
  • документи щодо додаткових обстежень особи;
  • копія протоколу засідання команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами із зазначенням потреби щодо продовження тривалості здобуття освіти; 
  • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки ( якщо особі з особливими освітніми потребами вже надавалися психолого-педагогічні послуги);
  • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку особи згідно з індивідуальною програмою розвитку.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора