A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №4
Дніпровського району м. Києва

Темна сенсорна кімната

Фото без опису

Темна кімната більше сповнена загадковості, мрійливості і має заспокоїти дитину та підготувати до сну. Темна кімната в свою чергу більш гармонійно буде виглядати з великою кількістю нічників, з космічним пано на стіні і світловим дощем. Універсальні ж поєднують у собі деталі як і світлої так і темної кімнати. Проте у бажанні досягти максимальної функціональності кімнати варто пам'ятати про вільний простір для ігор та творчості дитини.

Лавова лампа

Лава-лампа являє собою незвичайну конструкцію: скляна ємність, заповнена прозорим маслом і кольоровим парафіном. Працює вона за рахунок розташованої знизу звичайної електричної лампи. Остання виконує дві функції: нагріває вміст ємності, створюючи ефект переміщення «ряди», і забезпечує специфічну підсвічування реакції, виглядає дуже красиво і заворожуюче.

Наповнення для світловий бульбашкового колони "Морські рибки"

Це додаткові яскраві і блискучі легкі фігурки, які можна запустити всередину колони і спостерігати за тим, як вони, як живі, переміщаються вгору і вниз. Розвивають увагу, фантазію, створюють казкову атмосферу. У кожної рибки є рухливі елементи, за рахунок них рибка виглядає живою! Це додаткові яскраві і блискучі легкі фігурки, які можна запустити всередину колони і спостерігати за тим, як вони, як живі, переміщаються вгору і вниз. Розвивають увагу, фантазію, створюють казкову атмосферу. Можна придумувати масу яскравих ігор з дітьми,  виділяти серед рибок найшвидших. 

Фото без опису

Інтерактивна пісочниця 

Прилад доповненої реальності, що створює чутливу до рухів людини проекцію. Сенсор глибини заміряє відстань до реального піску, програма обробляє отримані від сенсора дані, а проектор відображає гори, вулкани, водні та інші віртуальні об’єкти. Дає можливість створювати власноруч ландшафт, виконувати вправи з власним уявним світом, який можна змінити в одну мить. Розвиває координацію, фантазію, включає елементи сенсорно-тактильної терапії. Сприяє загальному розвитку дітей. Застосовується в психотерапії та психокорекції.

Інтерактивна пісочниця завдяки доповненій реальності відкриває нові можливості для розвитку дитини з використанням піску. Перед дитиною розкривається безмежний світ можливостей, на місці де була гора можна зробити заглиблення і відразу з’явиться озеро або річка, можна будувати різноманітні ландшафти. Це захоплює увагу дитини, спонукаючи її вигадувати все більше нових ідей, розвиває тактильні відчуття,  фантазію, вчить працювати  в колективі.

Ефекти, які досягаються при використанні інтерактивної пісочниці

  • Стимуляція зорової системи
  • Розвиток навичок моторного планування
  • Корекція поведінки
  • Стимуляція тактильної системи
  • Стимуляція пропріоцептивной системи
  • Розвиток мовлення
  • Отримання академічних навичок

Навчальний процес

Використання інтерактивної пісочниці в навчальному процесі позитивно позначається на загальному розвитку дітей і їх навчальної мотивації. Сучасні технології підігрівають інтерес до предметів вивчення і мотивують дітей шляхом безпосереднього інтересу до подання інформації. Інтерактивна пісочниця орієнтована не тільки на виконавчу функцію представлення матеріалу, а й виступає сильним психологічним інструментом. Навчання на базі такої пісочниці заспокоює, гармонізує психоемоційний стан, знімає тривожність. Коли дитина позбавляється напруги і має інтерес до вивчення предмета посилюється його працездатність, і позитивно впливає на результативність навчання.

Фото без опису

Якими можуть бути завдання:

  • спробуйте відтворити кілька материків, які саме виберіть за своїм бажанням;
  • створіть гірський хребет, який буде простягатися від одного краю пісочниці до іншого;
  • зробіть так, щоб більша частина пісочниці нагадувала низовина;
  • створіть горбистий ландшафт по всій території пісочниці;
  • створіть на нашому ландшафті дві великі і широкі річки і зробіть так, щоб в іншому місці вони перетиналися;
  • створіть ландшафт, який на ваш погляд був би ідеальним для проживання. Чому ви створили саме такий ландшафт? Які б природні явища могли б загрожувати людям, які там проживають?

Фото без опису

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора